ORALNA HIGIJENA

ORALNA HIGIJENA

Svi proizvodi ovog proizvođača

 



ORALNA HIGIJENA

Istorijat

1837. - 1890. Godine partnerstva
1837. godina je bila veoma teska za započinjanje posla. Iako je Sinsinati bio ustalasano tržište, narod je bio priklješten finansijskim strahom. Stotine banaka u celoj zemlji se zatvaralo. Postojala je široko rasprostranjena zabrinutost da su Sjedinjene Države bankrotirale. Uprkos tome, Procter & Gamble je osnivao svoje novo preduzeće, zabrinutiji kako da se takmiči sa 14 drugih proizvođaca sapuna i sveća u gradu, nego za finansijski strah koji je zavladao celom državom. Njihova smirenost u sred te ekonomske oluje je uticala na njihov kasniji pristup poslu - pristup koji je postao zastitni znak Procter & Gamble-a. 1850-tih, na primer, uprkos glasinama o građanskom ratu koji se bližio u Americi, oni su sagradili novu fabriku, kako bi održali razvoj posla. Kasnije su bili osnivači jednog od prvih nacionalnih profit-sering programa i bili među prvima u Američkoj industriji koji su investirali novac u laboratorijska istraživanja. Do 1890. amatersko partnerstvo između Proctera i Gamble-a je naraslo u multi milionsku korporaciju. I pored toga, P&G je upirao pogled u budućnost.

1837
Ni William Procter niti James Gamble nisu nameravali da se skrase u Sinsinatiju. Iako je grad bio trgovački i industrijski centar u ranom XIX veku, William, koji je emigrirao iz Engleske, i James, koji je došao iz Irske, su krenuli dalje na Zapad. Uprkos svojim namerama, oba čoveka su završila svoje putovanje došavši u kraljicu gradova Zapada. William se starao o svojoj bolešljivoj supruzi Marthi koja je uskoro umrla, a James Gamble je tragao za medicinskom pomoći. William Procter je ubrzo počeo da proizvodi sveće. James Gamble je postao šegrt kod proizvođača sapuna. Njih dvojica se možda nikada ne bi ni sreli da se nisu oženili sestrama Oliviom i Elizabethom Norris, čiji je otac ubedio svoja dva nova zeta da postanu partneri. Godine 1837.kao rezultat predloga Alexandera Norris-a pojavilo se novo preduzimljivo preduzeće: Procter & Gamble. 12. Aprila 1837. William Procter i James Gamble počinju proizvodnju i prodaju sapuna i sveća. 22. Avgusta 1837. ozvaničili su svoje partnerstvo položivši 3,596.47 dolara svaki. Formalni dogovor o partnerstvu je potpisan 31.oktobra 1837.god.

1850
Pedesetih godina XIX veka, kao nezvanični robni znak Procter & Gamble-a su počeli da se pojavljuju Mesec i zvezde. Radnici u pristaništu su pomoću ovog simbola razlikovali kutije "Zvezdanih" sveća. Do 1860-ih, Mesec i Zvezde su se pojavljivali na svim proizvodima kompanije i svim prepiskama. Nekada glavni proizvod kompanije, sveće su počele da gube na popularnosti zajedno sa otkrićem elektricne sijalice. Kompanija je prestala da proizvodi sveće 1920-ih.

1859
Dvadeset dve godine po formiranju partnerstva, prodaja u P&G je dostigla 1 milion dolara. Kompanija je sada zapošljavala 80 ljudi.

1862
Tokom građanskog rata, Procter & Gamble je dobio nekoliko ugovora po kojima je snabdevao vojsku Unije. Zbog ovih porudžbina, kompanija je danonoćno radila. Izgrađivala se reputacija kompanije, a vojnici su se kući vraćali sa P&G proizvodima.

1879 James Norris Gamble, sin osnivača i obučeni hemičar, razvio je jeftini beli sapun jednako visokog kvaliteta kao što se do tada uvozio. Inspiraciju za ime sapuna - Ivory (slonovača) dobio je Harley Procter, sin jednog od osnivača, čitajući jedne nedelje u crkvi reci iz Biblije "... palata slonovače...". Ime se, izgleda savršeno slagalo sa čistoćom sapuna, njegovom blagošću i dugoročnim kvalitetom.

1882 Harley Procter je ubedio partnere da izdvoje 11,000 dolara za prvo nacionalno reklamiranje Ivory sapuna. U celoj zemlji prvo su reklamirani čistoća i mogućnost plutanja u "Independent"-u, nedeljnom časopisu.

1886 Proizvodnja je počela u fabrici Ivorydale. Ivorydale je zamenila fabriku u Central Aveniji, koja je bila veoma oštećena u požaru, koji se dogodio 1884. Dizajnirana od strane iskusnog arhitekte Solon Bemana, fabrika je usvojila najnovija tehnološka dostignuća sa ugodnim radnim okruženjem za zaposlene - što je u to vreme predstavljalo progresivan pristup.

1887 Kako bi odgovorili lokalnim i nacionalnim radnim nemirima, P&G su osnovali prvi profit-šering program za radnike u fabrici. Ovaj dobrovoljni program koji je začeo William Cooper Procter, unuk jednog od osnivača, dao je zaposlenima udeo u kompaniji. William Cooper Procter je želeo da njegov program pomogne u težnji da radnici uvide svoju vitalnu ulogu u uspehu kompanije.

1890 William Alexander Procter preuzima vođstvo u kompaniji.
Kompanija dalje neumoljivo nastavlja svoj razvoj uvođenjem novih programa. Kompleksnim i veoma odgovornim ispitivanjima prema potrebama svojih klijenata P&G proširuje svoj asortiman čime obuhvata i segment oralne higijene. Proizvodi ORAL B uz BLENDaMED danas predstavljaju sinonim kvaliteta bez premca u svetu.
Konstantnim razvojem i dalje se usavršavaju proizvodi, a pionirski uticaj na unapređenja u oralnoj higijeni, stomatologija kao i svi mi svakodnevno osećamo.

Za više informacija posetite sledeću prezentaciju:  www.oralb.com 

SVRHA, VREDNOSTI I PRINCIPI